Wednesday, February 18, 2009

Memori..=)

Assalamualaikum..

bergerak-gerak lagi jari -jari saya disini..mencatat segala yang terlintas di hati..
hidup saya biasa2 sahaja..tiada yang luarbiasa..setiap hari rutinnya lebih kurang sama je..attend kuliah..pegi discussion..buat assignment yang berlambak2 bak kain bertimbun yang belum2 lagi dilipat..hehe..tapi tu bukan tabiat saya la membiarkan kain xberlipat..bukan juga tabiat anda..mungkin tabiat orang lain yang kita xkenalkan..hehe..(^_*)

Kita lupakan pasal kain tu ye..sekadar selingan buat anda tersenyum..
sekarang ni bln Februari ..sering dikaitkan dgn bln yang terisi dgn hari berkasih sayang..valentine's day kn?..tapi bagi yang beragama Islam..anda tentu sdar yg kita diharamkan menyambutnya rite?natijah dan alasannya?..tepuk dada tanya iman..anda tau, saya tau..

15 Februari 2007 meninggalkn suatu kenangan pd saya..tarikh yg sukar saya luputkn dari ingatan..walhal ia dh 2thn berlalu..kisahnya pn sy dah xmau singkap lg..,manis ada..perit,pedih pn ada.. namun penuh pengajaran..tarikh yg merubah prinsip hidup sy tika itu..sy bljr erti kasih..tp meniti kasih yg xberkesudahan..30 Mac pengakhiranny..jika tringat kembali..senyum sendiri..hehe..takpe la..budak2 lagi time tu..tak rasa menyesal..tp sesal krn jalinan persahabatan enggan bertaut sprti dulu..tp pd sy persahabatn itu tetap ada..tak pernah sy singkirkn..setia dalam ikatan persahabatan..itulah diri sy sebenarnya..skali berkawan..slmnya sy akn kenang anda sbg sahabat sy..wlu kdg2 kala ada luka..itu cma lumrah dlm ukhwah..

skrg sy bkn lagi sy pada 2 tahun yg lalu..itu yg pntg..:)

No comments:

Post a Comment