Monday, February 09, 2009

Assalamualaikum...

hehe..ni first time mencoret -coret hal2 yang mengarut kat cni..
sebenarnya dah lama pendam hasrat nak menulis di blog ..tapi hari ni baru betul2 digerakkan hati n jari nak create blog sendiri..selalunya merayau2 jari ni mengetip blog2 orang lain..

Nak bahasakan diri ape ye?..aku ke saya ?kenapa ni yg jadi persoalan..
sebabnya...in my opinion la..pengenalan diri kita la yang membezakan siapa kita..ada yang suka membahasakan diri aku dengan alasan kita rasa lebih rapat..apabila menggunakan saya..terasa lebih menghormati dan dihormati..namun jurang terasa wujud di situ..kawan2 tepuk dada tanya selera..

apa la yang wani bebelkan ni..ok, dah decide dah..''saya" ye..hehe.. bkn nak diri dihormati..krn sya bkn siapa2 yg harus dihormati..tapi saya ingin menghormati anda semua..
selamat berkenalan..sudi2 la menjenguk..insyaALLAH klu ada masa kita berkongsi ape saja di sini ok..salam (^_~)
lots of smiles:),
syazwani

No comments:

Post a Comment